Kicsi a melegház :) 32. nap

2014.02.17 15:00

Végre eljutottunk odáig, hogy a növények kinőtték a melegházat, úgyhogy kiköltöztettem őket a fényterápiás szobába. Figyeltem hogy reagálnak rá, mert azért pár fokkal hidegebb van így nekik, de szerencsére semmi elváltozást nem vettem észre. A hőmérséklet így is 19-21 fok között alakul. Megkapták az első adag tápszert is (egyenlőre fél adagban), eddig arra sincs semmi panaszuk! Igazság szerint az lenne a leg ideálisabb, ha napi szintre bontanám a tápanyag bevitelt, de ennyi tőhöz nagyon minimális tápszer javasolt, szinte nem tudom mivel kimérni ezt a kis mennyiséget, így maradtam a heti tápozásnál.

És a villásfarkú moruga :D

Közben egy szintén chili szerető fórumtársal csereberéltünk pár magot, így újra feléledt a remény, hogy 3 különböző fajta paprikám lesz a végén. Szóval a mardék Habanero magot elcseréltük, és kaptam helyette Purple Jalapeno magokat (ezúton is köszi Kurucsai Tamásnak!), amik be is kerültek a tőzegkorongokba, és a melegházba a spotlámpa alá! Pont 1 hónap a lemaradásuk, de remélem ezt még valamennyire be tudják hozni. Nem tervezek ebből nagyobb mennyiséget, egyenlőre 2 darabbal próbálkozom, ugyanis a hely az kevés lesz, már most látom, de majd valahogy megoldjuk.

Téma: Kicsi a melegház :) 32. nap

Dátum: 2014.02.24

Feladó: juszuf16

Tárgy: villás

Nekem is lett egy villás levelű és ő is épp egy Moruga :)
Egyébként nagyon látványos a növekedésetek, klassz...!!!!

Dátum: 2014.02.21

Feladó: GaBko

Tárgy: szépek

Nagyon szépek a növények!

Dátum: 2014.02.23

Feladó: Zoolee

Tárgy: Re:szépek

Köszi, volt kiktől tanulni! ;)

Új hozzászólás hozzáadása