Bimbók és egy virág 97.nap

2014.04.23 16:49

Lassan elérkezünk az első 100 naphoz, és a paprikák jól érzik magukat nagyjából. Szépen növekszik mindegyik, bár a Habaneroknál ez kicsit összevisszának tűnik, ezért lehet ritkítok majd egyiken. Megjelent az első virág is, bár valószínűleg hamarabb is lett volna csak leszedegettem őket még. Aztán eszembe jutott, hogy lehet nem is lenne baj, ha lenne pár darab termés, amíg a másik nem virágzik. Így talán kicsit ki lehet zárni a keresztbe porzást, legalább is az elején. Összesen 3 levél potyogott le az elmúlt időszakban, és azok is az én hibámból. Sajnos így kellett rájönnöm, hogy valahogy finomítani kell az öntözési technikán, nagyon nem szeretik ha a tápszeres víz ráfröccsen a levélre. A probléma jelentem meg van oldva! Egyrészt változtattam a locsoláson, másrészt ami útban volt levél, már nincs. :) Annyi változás történt még, hogy beszereztem agyaggolyókat a föld tetejére. Jó szolgálatot tesznek, nem szárad úgy a földfelszín, és jól is néznek így ki. A profik azt jelzik, hogy lassan itt az ideje a kiültetésnek, úgyhogy én is elkezdtem a paprikákat hozzászoktatni a kinti körülményeknek. Első lépésben még nem maradnak kint éjszakára, pár napig csak a délutáni órákban kerülnek ki, és maradnak estig. Azért nagyobb szélben, vagy esőben lehet behozom még őket.

A csapat:

Morugáék

Habanerok

Itt egy kis ritkítás jön majd

Jalapeno már majdnem a legmagasabb

És a paradicsom is jól érzi magát

 

 

 

Téma: Bimbók és egy virág 97.nap

Nincs hozzászólás.

Új hozzászólás hozzáadása