Mikor és hogyan kezdődött

2014.01.01 00:00

Amióta az eszemet tudom, mindig is szerettem az erős/csípős ételeket, de hogy saját paprikáim legyenek, csak pár hónapja foglalkoztat. Az egész úgy kezdődött, hogy egy barátomtól (köszi Gringo) kaptam 1db szárított chili paprikát (Ghost pepper), aminek az ereje semmihez sem hasonlított, amit előtte kóstoltam. Szépen lassan fogyott is a paprika, de mikor a magokhoz értem, nagyon nem hagyott nyugodni a gondolat, hogy jó lenne egy saját növény. Cikáztak a gondolatok a fejemben, és Januárban belevágtam. Első körben csak a már meglévő Ghost pepper magokat próbáltam csíráztatni, kevés sikerrel (lehet a szárítás nem tesz jót a magoknak). Aztán továbbgondoltam a történetet, és rendeltem pár különlegesebb paprikamagot, a már meglévő mellé, és hogy javítsak az esélyeimen, elkezdtem utánna nézni a dolgoknak, és próbáltam minél több információt begyűjteni.

Szóval megvoltak a magok, de szerettem volna ha kicsit nagyobb eséllyel indulnak az életnek, mint a póruljárt társaik, amik valószínűleg a hozzá nem értésem áldozatai lettek. Beszereztem egy műanyag melegházat , pár tőzegkorongot, és nagy lekesedéssel belevágtam. Persze ez közel sem volt elég, de a kezdetekről ennyit! :)


Téma: Mikor és hogyan kezdődött

Nincs hozzászólás.

Új hozzászólás hozzáadása