Megvannak az idei elsők! 25. nap

2015.02.23 16:36

Kicsit lassan indult be ez az év, valahogy a magok kicsit lassabban csíráztak ki. Gondolkodtam mi okozhatja ezt. Igaziból minden ugyan az mint tavaly, egyedül annyiban változtattam, hogy nem "bolti", rendelt magok kerültek a tőzegkorongokba, hanem saját, vagy ismerős által begyűjtött magok. Nem is próbálkoztam sok maggal, az első körben csak 3-3 darabbal. Az első a saját Habanero White lett 2hét után. Szépen lassan követte a Habanero Red, Jamaican Red, és a Fatalii 1-1 darabbal. Ezek bekerültek már a fény alá, és kezdik is hozni a primer leveleket!

Második körben már a rendelt magok jöttek, itt is kicsit bővítettem a választékot:

Habanero Golden

Habanero Orange

Rocoto

Lemon Drop

Fatalii

Ezeket a magokat kb 1 napra vízbe raktam, és csak az után kerültek a korongokba. A napokban kezdett az első kibújni ezek közül, és csak fele annyi idő kellett hozzá. Menet közben kaptam még magokat, szóval 2 fajta jön a listára:

Habanero El Remo

Carolina Reaper

Ez a két fajta szintén nem bolti mag, de szerintem nem lesz velük gond. A Habanero ismét Kurucsai Tomi terméséből van, és elmondása szerint az ereje valahol félúton elveszett a paprikának, egyszerűen nem csípett, kíváncsi leszek! :) A Carolina Reaper magokat (1 kivételével :D ) Danka Krisztiántól kaptam, amit ezúton is köszönök neki! Ez a paprika pedig a jelenlegi világbajnok, akár 2,2 milliós SHU értékkel!! Mivel ezek a magok a mai napon érkeztek, még csak most fognak bekerülni a melegházba, de remélem befogják hozni majd a lemaradásukat!

Az idei elsők:

Habanero White Bullett:

Egyenlőre még csak 1 lámpa világít nekik, de ha a második kör ilyen ütemben csírázik, akkor hamarosan kelleni fog a többi is!

Az ültetésnél is minden változatlan maradt a tavalyi évhez képest, ugyan az a föld került a cserepekbe most is.

 

Téma: Megvannak az idei elsők! 25. nap

Dátum: 2015.08.03

Feladó: János

Tárgy: hogyan

Zoli,
hogy állnak a növényeid? Fotók, ilyesmi... :)
üdv.
János

Új hozzászólás hozzáadása