Akkor kezdődjön a második évad!

2015.01.24 10:49

A hétvégén belekezdtünk a 2015-ös szezonba! A felszerelés ugyan az mint tavaly, viszont pár új fajta is bekerült a csapatba.

Az idei indulók:

Habanero Red

Habanero Yellow

Jamaican Red

Fatalii

ismeretlen thaiföldi chili

és a tavalyiakból:

Habanero White

Trinidad Moruga Scorpion Red

A plusz fajtákért köszönet jár Kurucsai Tamásnak, és persze az őrölt sárga morugáért is, amit kaptam kóstolóba. Jó féle az is! :) Idén inkább a fogyasztható erősségű paprikák lesznek túlsúlyban, de a biztonság kedvéért azokból is raktunk el magot, amiket próbálunk átteleltetni. Sajnos a nagyobb hely nem jött össze, de talán lesz megoldás a kiültetésre is, ha eljön az ideje. Az idei évben megpróbálkozunk pár különlegesebb paradicsomfajtával is, de azok még ráérnek a csíráztatással.

Induláááásss!

Remélem minden jól megy majd, és idén sikerül elkerülnöm a tavalyi hibákat. Elméletileg jövő hét végén már kellene látni pár paprikát, kíváncsian várom melyik fajta lesz a leggyorsabb, és hogy milyen kikelési arány lesz idén, különös tekintettel a saját magokra, remélem életképesek!

Téma: Akkor kezdődjön a második évad!

Dátum: 2015.01.30

Feladó: Zoolee

Tárgy: 2. évad

Szia!
Kicsit lusta voltam, nincs ezen mit szépíteni, de szerencsére ez kimerült a blog írásában, a többi dolgot nem hanyagoltam! Milyen fajtákkal kezdesz idén?
Sok szerencsét Neked is!

Dátum: 2015.01.31

Feladó: János

Tárgy: Re:2. évad

3 fajta lesz csak idén:
Tabasco, Cayenne és Thai Burapa. Kevésbé csípősek, mint tavaly, de idén szárítani is szeretnék meg őrölni, ahogy tavaly te is,meg hát tabasco szósz is a tervek között van. A blogomon láthatod majd a fejleményeket. Hogy állnak a növényeid?

Dátum: 2015.02.03

Feladó: Zoolee

Tárgy: Re:Re:2. évad

Tegnap megjelent az első Habanero White (saját magból) a többiek még várakoznak kicsit. Írd majd le légy szíves a blogod címét, elolvasnám! :)

Dátum: 2015.01.28

Feladó: Szepesi János

Tárgy: 2. évad

Szia Zoli,

már kezdtem azt hinni tavaly ősszel, hogy felhagytál a blog írásával, jó ideig nem volt új poszt, most viszont kettőt is közzétettél :)
Én is megkezdtem az évadot, fogom követni idén is a blogod természetesen, hajrá!
Én is közepesen csípőseket nevelek idén, meglátjuk mi lesz.

Jó keltetést! :D

Új hozzászólás hozzáadása